Kraj

Nokaut podpisał umowę z Onetem

Wartość dwuletniej umowy wyniosła 1,85 mln zł.

Grupa Nokaut podpisała umowę o strategicznym partnerstwie z portalem Onet.pl. Wartość umowy opiewa na kwotę 1,85 mln zł i przewiduje dwuletnią współpracę. Oferty Nokaut.pl będą emitowane na głównej stronie Onetu w segmencie e-commerce. To kolejna umowa Grupy Nokaut – w I kwartale br. spółka podpisała strategiczne umowy z portalami Gazeta.pl i Wirtualna Polska, dzięki którym chce zwiększyć grono użytkowników Nokaut.pl.

Najnowsze badania Megapanelu potwierdzają wysokie miejsca wyników wyszukiwania porównywarki cen Nokaut.pl w kategorii serwisów e-commerce. W marcu br. Nokaut.pl zanotował 2,62 mln użytkowników, czyli o 140 proc. więcej niż miesiąc wcześniej, co daje mu trzecie miejsce w kategorii e-commerce w Polsce.