W ubiegły piątek w MMP24 pisaliśmy o korporacyjnej kampanii reklamowej Orange Polska (Grupa Telekomunikacji Polskiej), którą operator rozpoczął z okazji zbliżających się finałów Euro 2012. To projekt wspólny dla krajów, w których operuje France Telecom, większościowy akcjonariusz TP SA, pod marką Orange. Wśród finalistów Euro znalazły się cztery kraje, w których działa Orange – poza Polską także Hiszpania, Francja i Wielka Brytania. Ten projekt komunikacyjny przygotowała centralnie agencja Publicis.
Polski Orange przygotował jednak także lokalną kampanię, w której promuje usługę – aplikację mobilnej telewizji Tu i Tam. Pisaliśmy o niej szerzej w MMP24 z 16 maja. Dzięki współpracy TP SA i Telewizji Polskiej SA (przypomnijmy publiczny nadawca jako jedyny ma prawa do transmisji telewizyjnych meczów Euro) klienci usług komórkowych i stacjonarnych Orange Polska będą mogli oglądać spotkania turnieju na telefonach komórkowych, laptopach i tabletach.
Tę kampanię przygotowała dla Orange agencja Leo Burnett. Planowaniem i zakupem mediów dla TP zajmuje się dom mediowy MEC.