Kraj

Leo Burnett dla Orange na Euro

Oprócz centralnie przygotowanej korporacyjnej kampanii Orange startuje także z lokalną odsłoną na Euro.

W ubiegły piątek w MMP24 pisaliśmy o korporacyjnej kampanii reklamowej Orange Polska (Grupa Telekomunikacji Polskiej), którą operator rozpoczął z okazji zbliżających się finałów Euro 2012. To projekt wspólny dla krajów, w których operuje France Telecom, większościowy akcjonariusz TP SA, pod marką Orange. Wśród finalistów Euro znalazły się cztery kraje, w których działa Orange – poza Polską także Hiszpania, Francja i Wielka Brytania. Ten projekt komunikacyjny przygotowała centralnie agencja Publicis.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FkSqQObl3u4Y%3Fversion%3D3%26feature%3Dplayer_detailpage%22%7D
Polski Orange przygotował jednak także lokalną kampanię, w której promuje usługę – aplikację mobilnej telewizji Tu i Tam. Pisaliśmy o niej szerzej w MMP24 z 16 maja. Dzięki współpracy TP SA i Telewizji Polskiej SA (przypomnijmy publiczny nadawca jako jedyny ma prawa do transmisji telewizyjnych meczów Euro) klienci usług komórkowych i stacjonarnych Orange Polska będą mogli oglądać spotkania turnieju na telefonach komórkowych, laptopach i tabletach.

Tę kampanię przygotowała dla Orange agencja Leo Burnett. Planowaniem i zakupem mediów dla TP zajmuje się dom mediowy MEC.