Zagranica

Firma kurierska TNT planuje przetarg na obsługę budżetu globalnego

Firma kurierska TNT zapowiedziała organizację przetargu na globalny budżet reklamowy usługi o nazwie TNT Express. Zaproszenia do udziału w nim...

Firma kurierska TNT zapowiedziała organizację przetargu na globalny budżet reklamowy usługi o nazwie TNT Express. Zaproszenia do udziału w nim mają zostać rozesłane do agencji reklamowych specjalizujących się przede wszystkim w reklamie ATL. Short-lista ma być znana w połowie maja br. Według Andrew Huestisa, marketing and communications directora TNT Express, firma chce skoncentrować się przede wszystkim na działaniach w Europie. Jest to efekt zmian, jakie wprowadzono do strategii rozwoju firmy. Obecnie TNT nie współpracuje z żadną agencją reklamową. W przeszłości projekty reklamowe dla niej przygotowywała agencja J. Walter Thompson. Motywy ze zrealizowanej przez nią kampanii reklamowej w 1996 r. pod hasłem “We take it personally” oraz systemu identyfikacji wizualnej opartej na pomarańczowej kolorystyce są wykorzystywane do dziś. Głównymi konkurentami na rynku usług kurierskich są obecnie firmy FedEx, DHL, UPS i ParcelForce. (“BrandRepublic”)