Kraj

Atmedia sprzedają Edusat

Biuro reklamy kanałów tematycznych rozpoczęło obsługę kolejnej stacji.

Telewizja Edusat rozpoczyna współpracę z Atmediami. Jest 61. stacją w portfolio tego biura reklamy. Stacja po raz pierwszy zdecydowała się na zatrudnienie zewnętrznego biura reklamy. Atmedia będą sprzedawać czas reklamowy Edusat w formie pakietów gwarantowanej widowni, a także w systemie sprzedaży cennikowej. Stacja dołącza do pakietów Atmax, Atmax select, Atyour target i Atsingle.

Edusat działa od 2002 roku, początkowo jako telewizja popularno-naukowa i edukacyjna promująca distance learning (edukację na odległość). Na przestrzeni lat stopniowo poszerzała ofertę programową m.in. o audycje lifestyle’owe, muzyczne, sportowe i podróżnicze. Telewizja adresuje ofertę do widzów w wieku 18-40 lat.  

Kanał dostępny jest w ofercie 150 telewizji kablowych, na platformach Cyfrowego Polsatu, telewizji N oraz Cyfry+, a także poprzez satelitę HotBird. Od czerwca br. oglądalność Edusat monitoruje Nielsen Audience Measurement.