Kraj

Opcom wzmacnia zespół

Nowe osoby zasiliły dział kreacji i client service.

Agnieszka Wojtyniak
Do agencji interaktywnej Opcom dołączyły trzy osoby: Agnieszka Wojtyniak, Paweł Szczygieł i Piotr Młynek.

Dział kreacji wzmocnili Agnieszka Wojtyniak i Paweł Szczygieł. Wojtyniak została copywriterem. Zdobywała doświadczenie w agencji SoInteractive oraz w Grupie Reklamowej “Niedzielski”, realizując projekty m.in. dla: Avivy, Goodyeara, Lafarge’a oraz Urzędu Miasta Krakowa. W Opcomie odpowiada za współtworzenie koncepcji dla klientów agencji, uczestniczy także w procesach przetargowych.

Szczygieł pracuje na stanowisku junior art directora, jest odpowiedzialny za obsługę kluczowych klientów agencji. Wcześniej pracował m.in. dla Della i Open Finance.

Opcom powiększył także dział client service – nową osobą w zespole jest Piotr Młynek, który objął stanowisko content designera. Młynek odpowiada za obsługę klientów agencji w zakresie social mediów. Doświadczenie zdobywał, pracując dla wydawnictwa Znak i Crunchipsa.