Kraj

Scrabble w sportowym duchu

W ramach całorocznej kampanii dla marki Scrabble realizowanej przez agencję marketingu zintegrowanego Momentum ruszyła kolejna akcja specjalna - "Sport".

Tym razem młodzi użytkownicy marki Scrabble, którzy stali się głównymi adresatami nowej strategii komunikacyjnej, mają bawić się językiem, wykorzystując zwroty zaczerpnięte z języka sportowego. Platformą komunikacyjną jest serwis Slownepotyczki.pl, w którym gracze rywalizują na słowa, zakładają grupy wokół swoich ulubionych słów, zapraszają do nich znajomych i zabierają słowa innym grupom, by zbliżyć się do zwycięstwa.

Partnerem kampanii jest sieć salonów sprzedaży Empik, w których w dniach 13-26 czerwca będzie można uzyskać informacje z nośników POS o toczącej się w sieci zabawie.

Dodatkowym wsparciem komunikacyjnym będą facebookowe strony Empiku oraz ogólnoświatowy fan page marki Scrabble, także w języku polskim. Przebieg zmagań uczestników oraz wyniki zabawy słowotwórczej można śledzić także w kanale YouTube.

Uzupełnieniem zintegrowanej strategii komunikacyjnej są działania PR prowadzone przez agencję Weber Shandwick oraz cykl eventów zaplanowanych na początek lipca, których realizatorem będzie z kolei agencja Momentum.