Kraj

Si Mexico! w ofercie Delecty

Marketer wprowadza linię produktów meksykańskich w nowej odsłonie.

Si Mexico! w ofercie Delecty

Delecta (Rieber Foods Polska) wprowadza na rynek linię Si Mexico!, obejmującą ofertę produktów meksykańskich w nowej odsłonie. Są to dwa rodzaje tortilli, trzy przyprawy do mięs oraz sosy salsa w czterech smakach.

Asortyment linii Si Mexico! obejmuje łącznie dziewięć produktów.

Marketer liczy, że wysoką rotację produktów na półce zagwarantuje mu osadzenie produktów w silnym trendzie kuchni etnicznej oraz szeroka grupa docelowa, definiowano ją jako kobiety i mężczyzn w wieku 25-40 lat, mieszkańców dużych miast, z wykształceniem średnim i wyższym, osoby otwarte, towarzyskie, lubiące eksperymenty w kuchni i wyjścia do restauracji, uprawiające sport, dbające o dietę.

Rieber Foods nie planuje reklamowego wsparcia ogólnopolskiego nowej linii Delecty, założył jedynie działania lokalne skoncentrowane w wybranych punktach sprzedaży.

Nad nowymi opakowaniami pracowała agencja Lemon Tree, w relaunch zaangażowana była także agencja Brand Esteem.