Kraj

Samsung rozpoczyna finał kampanii "Kocham Polskę"

Autorem kampanii jest Cheil Polska.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FCPYuXLfmi24%22%7D
Kampania “Kocham Polskę” przygotowana przez agencję Cheil Polska dla marki Samsung weszła w finalną fazę.

Pomysł projektu oparty był na zachęcaniu Polaków, aby pokazali, że są powody, by kochać swój kraj. Zainteresowani mogli dodawać wpisy na wirtualną flagę www.kochampolskeza.pl. Za każdy wpis Samsung przekaże 1 zł na cele charytatywne – na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce.

Kampania “Kocham Polskę” rozpoczęła się akcją ambientową w połowie kwietnia br. W pięciu miastach Polski (Kraków, Poznań, Sopot, Warszawa, Wrocław) zostały ustawione pięciometrowe białe napisy “Polska”, na których ludzie czerwonymi markerami mogli napisać, za co kochają Polskę. Za pośrednictwem strony internetowej zostało złożonych już ponad 90 tys. wpisów. Za najciekawsze Samsung rozdawał dziennie 200 koszulek.

Kampania “Kocham Polskę” objęła zasięgiem TV, radio, prasę, internet (strona internetowa, kampania bannerowa, media społecznościowe, w tym aplikacja w Facebooku) oraz OOH.

Agencja Cheil Polska opracowała strategię i kreację kampanii. Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Starcom, działania PR akcji prowadzi Euro RSCG Sensors.