M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Francuska agencja wygrała przetarg ARR wart 21,3 mln zł

Beata Goczał | 19 czerwca 2012, 06:00

Sopexa przygotuje trzyletnią kampanię pod hasłem "Trzy znaki smaku".

Agencja reklamowa Sopexa z Paryża wygrała przetarg Agencji Rynku Rolnego na kampanię reklamową pod hasłem "Trzy znaki smaku". Jest to trzyletnia kampania informacyjna na temat wspólnotowego systemu oznaczeń produktów regionalnych i tradycyjnych.

Francuska agencja pokonała w przetargu cztery polskie podmioty: konsorcjum agencji Maxus Warszawa i Platige Image, konsorcjum agencji Legend Group, MEC i OnBoard Public Relations, konsorcjum agencji Ecorys Polska, Leo Burnett i Starcom oraz agencję MediaGroup. Wartość budżetu kampanii wynosi blisko 21,3 mln zł.

Działania te adresowane będą do konsumentów, wytwórców oraz detalistów. Kampania zaplanowana na trzy lata będzie mieć charakter ogólnopolski. Ma obejmować m.in. działania edukacyjne, promocyjne oraz kampanię ATL.

Start kampanii uzależniony jest od przyznania dofinansowania z UE.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , ,