Kraj

Ogólnopolska reklama w telewizjach miejskich

Nową ofertę reklamy telewizyjnej, opartą na programach telewizji miejskich nadawanych przez lokalne sieci kablowe w ponad 120 miastach, wprowadza poznańska...

Nową ofertę reklamy telewizyjnej, opartą na programach telewizji miejskich nadawanych przez lokalne sieci kablowe w ponad 120 miastach, wprowadza poznańska firma ART SAT TV. Firma tworzy i nadaje satelitarnie program (filmy, rozrywkę itp.), który jest uzupełnieniem dla lokalnych audycji informacyjnych w telewizjach miejskich. 21 minut czasu reklamowego będzie sprzedawane w ogólnopolskich blokach w prime time: po 18.30, 19.00 oraz między 20.00 a 22.00. Reprezentantami handlowymi ART SAT TV zostały firmy: MediArt (która będzie przedstawicielem w Warszawie) oraz agencja reklamowa łódzkiej sieci Toya, odpowiedzialna za resztę kraju. Założenia cenowe na razie nie są jeszcze znane. Wspólne pasma programowo-reklamowe będą przerywane dżinglami z logo Twoja Telewizja Miejska, ale projekt ART SAT TV nie zakłada ujednolicenia wizerunku programów poszczególnych telewizji miejskich. Każda nadaje pod własnycm szyldem. “Stawiamy na lokalność” – mówi Grzegorz Molewski, prezes ART SAT TV. Na podstawie danych SMG/KRC ART SAT TV twierdzi, że w zasięgu nowej oferty znajduje się ponad 4,1 mln osób w przeszło 1,5 mln gospodarstw domowych. Ponad 80 proc. tej grupy deklaruje oglądanie programów telewizji miejskich. (PW)