Przetargi

Ferrero rozpisało przetarg na media

Marketer rozpoczął przetarg na obsługę mediową. Carat będzie bronił jednego z najdłużej obsługiwanych klientów.

Ferrero ruszyło z przetargiem na planowanie i zakup mediów. Konkurs ma charakter międzynarodowy. – Przetarg obejmuje porównanie ofert w zakresie kompleksowego procesu planowania i zakupu mediów, struktury oraz usług, a także porównanie case studies, tak by móc ocenić strategiczny i koncepcyjny potencjał agencji. Accenture Media Management jest odpowiedzialny za nadzór nad procesem przetargowym – przekazała Małgorzata Szleszyńska, institutional & corporate affairs and PR manager w Ferrero Polska. Marketer od ponad 11 lat współpracuje z domem mediowym Carat, który jest zaproszony do przetargu. Nie wiadomo, jakie inne domy mediowe zostały zaproszone do przetargu.

Przypomnijmy, że we wrześniu ub.r. producent słodyczy skonsolidował część swojego europejskiego biznesu w Publicis Groupe. Zmiana ta nie dotyczyła Polski, gdzie za obsługę nadal odpowiada Carat z grupy Aegis. Wynik przetargu dotyczył tylko krajów skupionych w ramach regionu Europy Zachodniej, czyli m.in.: Włoch, Hiszpanii, Portugalii, Francji, Belgii, Holandii, Turcji oraz Grecji. Polski rynek włączony jest w region Europy Środkowo-Wschodniej, który ostatecznie nie został objęty przetargiem.