Kraj

Kolejne dwie statuetki dla DDB

To już trzeci Lew tej agencji na festiwalu w Cannes.

“Rozkład jazdy McDonald’s” został nagrodzony dwoma Srebrnymi Lwami w kategorii Media Lions – to bilans trzeciego dnia trwania festiwalu Cannes Lions. We wtorkowy wieczór rozdano nagrody również w kategoriach Creative Effectiveness, Media i po raz pierwszy w historii festiwalu – w kategorii Mobile.

To już trzy statuetki dla DDB, dotychczas jedynej nagradzanej polskiej agencji. W poniedziałek DDB Warszawa zdobyła za ten sam projekt dla marki McDonald’s Brązowego Lwa w kategorii Promo & Activation Lions.

Grand prix w kategorii Creative Effectiveness zdobyła agencja BBH London za “Axe Exvcite”. W kategorii Outdoor jedno grand prix zdobyła kampania Coca-Coli stworzona przez Ogilvy Shanghai – “#Cokehands”, drugie trafiło do hamburskiego oddziału agencji Jung von Matt za” niewidzialnego” dla środowiska Mercedesa F-Cell. Grand prix w kategorii Media powędrowało do Manning Gottlieb OMD London za kampanię “Google Voice Search”.