Kraj

Biuro Podróży Reklamy z oryginalną akcją nowobiznesową

Agencja odświeża wizerunek i rozszerza ofertę.

Biuro Podróży Reklamy z oryginalną akcją nowobiznesową
Agencja Biuro Podróży Reklamy przygotowała niestandardową kampanię „Pozdrowienia z najdalszych zakątków Internetu”. Kampania jest jednym z elementów projektu mającego na celu odświeżenie wizerunku agencji, na który składają się m.in. wprowadzenie nowej identyfikacji wizualnej i uruchomienie nowej strony WWW.

Zmiany wiążą się z planowanym stworzeniem osobnych działów i dedykowanych im submarek w strukturach agencji. W drugim półroczu br. agencja zamierza uruchomić subbrand dedykowany projektom związanym z marketingiem w wyszukiwarkach.

Kampania agencji skierowana jest do wyselekcjonowanej grupy marketerów, będących potencjalnymi klientami agencji. Akcja prowadzona jest pod hasłem „Pozdrowienia z najdalszych zakątków Internetu” (www.biuropodrozyreklamy.eu/pozdrowienia). Biuro Podróży Reklamy nabyło kolekcję starych hinduskich pocztówek i monet. Każda z przesyłek wysyłanych do odbiorcy z Indii zawiera po jednej pocztówce (każda z nich jest inna) i po jednej starej monecie. Monety są symbolicznymi tokenami umożliwiającymi marketerom otrzymanie co najmniej 25 proc. zniżki na usługi Biura Podróży Reklamy.

– Celem kampanii jest z jednej strony poinformowanie marketerów o naszym nowym wizerunku, a z drugiej wsparcie procesu sprzedażowego. Dodatkową korzyścią, której się spodziewamy, jest wysoka konwersja na świadomy odbiór przekazu. Niecodziennie otrzymuje się pozdrowienia z dalekiego kraju w tej formie. Wszystkie elementy naszej przesyłki są autentyczne. Dodatkowo zadbaliśmy o to, żeby przesyłki zostały wysłane z Indii. Wkrótce zamierzamy wysyłać kolejne pozdrowienia z innych rejonów świata – mówi Robert Sosnowski, dyrektor zarządzający agencji.