Kraj

Henkel notuje najwyższy w historii udział w szamponach

Wzrost marki Syoss wpłynął na poprawę wyników całej kategorii marketera.

Henkel Polska odnotował najlepszy w swojej historii udział rynkowy w kategorii szamponów. Jak przekazał Piotr Strzelczyk, dyrektor marketingu dywizji kosmetycznej w Henkel Polska, duże wzrosty firma osiągnęła w szamponach, odżywkach i produktach do stylizacji, głównie na marce Syoss. – W szamponach osiągnęliśmy najwyższy w naszej historii wartościowy udział rynkowy – 16,1 proc. – podaje Strzelczyk, opierając się na danych Nielsena za styczeń – kwiecień. W stosunku do analogicznego okresu ub.r. Henkel odnotował łącznie wzrost udziałów o 1,3 pkt proc. W okresie marzec – kwiecień w samej stylizacji marketer odnotował 31,8-proc. wzrost udziałów wartościowych, co stanowi poprawę o 2,3 pkt proc.