Kraj

Żywiec reklamuje Męskie Granie w radiu, na outdoorze i w internecie

Producent piwa liczy, że trzecia edycja cyklu koncertów, które gromadziły 2-4 tys. uczestników, umocni jego markę.

Żywiec reklamuje Męskie Granie w radiu, na outdoorze i w internecie
Grupa Żywiec, producent piwa marki Żywiec, po raz trzeci organizuje serię sześciu koncertów muzycznych pod hasłem “Męskie Granie”. W tym roku koncerty odbędą się w Warszawie, Krakowie, Gdańsku, Poznaniu, Wrocławiu i ostatni – 1 września – w Żywcu.

Bilety kosztują 70 zł, wyjątkiem jest koncert w Żywcu, gdzie cena wejściówki wynosi 20 zł.

Podczas ubiegłorocznej edycji koncerty gromadziły po 2-4 tys. uczestników, wyjątkiem był koncert w amfiteatrze w Żywcu, gdzie zgromadziło się 10-12 tys. widzów.

Podczas tegorocznej trasy zagrają m.in. Acid Drinkers, KNŻ, O.S.T.R. Tabasko i Aleksandra Kurzak. Koncerty uzupełnią zwycięzcy konkursu Nowe Męskie Granie, którego zadaniem jest promowanie twórców do tej pory nieznanych szerszej publiczności. O tym, kto dostanie szansę występu na scenie Męskiego Grania 2012, decydują fani, głosując na swoich faworytów na profilu projektu oraz marki w Facebooku.

Dyrektorem artystycznym tegorocznej edycji Męskiego Grania jest Katarzyna Nosowska.

W tym roku marketer zdecydował się poszerzyć formułę akcji – scenę stworzyli wspólnie Małgorzata Szabłowska, uznana projektantka przestrzeni, oraz Paweł “Spider” Pająk, specjalista od sztuk wizualnych. Martyna Czerwińska, jedna z najbardziej utalentowanych młodych projektantek, przygotowała specjalną kolekcję ubrań, a producent wyprodukował limitowaną edycję puszki Żywca (będzie dostępna na rynku od 1 lipca).

Koncertom będzie towarzyszyć mobilna Arcystrefa Żywca zaprojektowana przez Marka Mielnickiego, designera i konstruktora. W stworzonej na bazie modułów kontenerowych strefie znajdzie się zarówno tradycyjna przestrzeń gastronomiczna, jak i sfera, w której konsumenci będą mogli zapoznać się z dziedzictwem Żywca. Zadaniem Arcystrefy będzie przybliżanie im świata marki.

Kampania reklamowa Męskiego Grania będzie prowadzona zarówno ogólnokrajowo, jak i regionalnie, w poszczególnych miastach, gdzie będą się odbywać koncerty. W jej zakres wejdą spoty radiowe, billboardy oraz siatki wielkoformatowe.

Działania ATL uzupełnią aktywacje interaktywne odsłaniane w trakcie trwania trasy. Po raz pierwszy fani Męskiego Grania będą mogli w pełni korzystać ze strony internetowej wydarzenia i jej wszystkich funkcjonalności niezależnie od urządzeń, z jakich korzystają – laptopa, smartfona czy tabletu. Dla użytkowników urządzeń przenośnych dostępna będzie specjalna aplikacja zawierająca wszystkie materiały multimedialne (teledyski, wywiady, relacje z koncertów) oraz niezbędne wskazówki koncertowe.

Kreację całości komunikacji przygotowały agencje BNA oraz PZL. Działaniami interaktywnymi zajmuje się agencja Pride & Glory Interactive. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Macroscope OMD. Organizatorem koncertów jest agencja eventowa Live. Wsparcie PR zapewnia TBWA PR.