Kraj

Nowa Perła na lato

Marką Perła Summer marketer chce podjąć rywalizację z konkurentami, którzy wprowadzili na rynek jabłkowe napoje piwne i piwa z lemoniadą.

Nowa Perła na lato
Browary Lubelskie “Perła” SA wprowadzają do sprzedaży nowe piwo – Perła Summer. To mieszanka 80 proc. piwa i 20 proc. soku jabłkowego. W efekcie powstało lekko  musujące piwo o smaku soku jabłkowego z delikatną miętową nutą, o zaw. alkoholu 5 proc. Perła Summer jest dostępna w butelkach zwrotnych, bezzwrotnych i puszkach o pojemności 500 ml.

To już kolejny tego typu miks na rynku – przypomnijmy, że w marcu br. Carlsberg Polska wprowadził na rynek napój piwny o smaku jabłkowym pod marką Somersby (patrz MMP24 21.03), który reklamuje w mediach, w połowie kwietnia br. zaś Kompania Piwowarska, największy producent piwa w kraju, wprowadził na rynek markę Lech Shandy (patrz MMP24 19.04. Z kolei Grupa Żywiec w połowie maja br. zadebiutowała z marką Radler Warka (patrz MMP24 z 17.05 br.).

W poniedziałkowym wydaniu MMP24 pisaliśmy o jesiennych planach marketingowych Browarów Lubelskich.