Firma Nikon Polska, producent sprzętu fotograficznego, zainicjowała program ambasadorski “Jestem blogerem” adresowany do blogerów, dla których fotografia jest jednym z ważniejszych środków ekspresji. Celem projektu jest wsparcie wybranych autorów oraz umożliwienie im tworzenia treści wizualnych najwyższej jakości. W pierwszej edycji programu uczestniczy pięciu blogerów – kolejna jest otwarta dla wszystkich zainteresowanych.
Blogerzy, którzy chcieliby nawiązać współpracę z producentem, powinni przygotować nagranie wideo o swoich zainteresowaniach. Kolejni ambasadorzy, którzy otrzymają aparaty Nikon 1, będą wybierani co sześć miesięcy.
Na początek Nikon nawiązał współpracę z pięcioma blogerami: Aliną Różą Szczerbą prowadzącą blog Alina Rose o tematyce lifestyle, mody i urody, Marcinem Dąbrowskim, fotografem i fotoblogerem prowadzącym cykl wideo “Słownik fotograficzny Digiphoto”, Tomaszem Topą zajmującym się tematem nowych technologii oraz gadżetów, Mariuszem Giżyńskim, Mistrzem Polski w biegach przełajowych i półmaratonie i wicemistrzem kraju w maratonie, opisującym na blogu swoją pasję – bieganie, oraz Maciejem Budzichem prowadzącym blog Mediafun.