Kraj

Nikon współpracuje z blogerami

Producent udostępnił sprzęt pięciu blogerom i zaprasza do współpracy kolejnych.

Nikon współpracuje z blogerami
Firma Nikon Polska, producent sprzętu fotograficznego, zainicjowała program ambasadorski “Jestem blogerem” adresowany do blogerów, dla których fotografia jest jednym z ważniejszych środków ekspresji. Celem projektu jest wsparcie wybranych autorów oraz umożliwienie im tworzenia treści wizualnych najwyższej jakości. W pierwszej edycji programu uczestniczy pięciu blogerów – kolejna jest otwarta dla wszystkich zainteresowanych.

Blogerzy, którzy chcieliby nawiązać współpracę z producentem, powinni przygotować nagranie wideo o swoich zainteresowaniach. Kolejni ambasadorzy, którzy otrzymają aparaty Nikon 1, będą wybierani co sześć miesięcy.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FP81d4hnoflE%3Fversion%3D3%26feature%3Dplayer_detailpage%22%7D
Na początek Nikon nawiązał współpracę z pięcioma blogerami: Aliną Różą Szczerbą prowadzącą blog Alina Rose o tematyce lifestyle, mody i urody, Marcinem Dąbrowskim, fotografem i fotoblogerem prowadzącym cykl wideo “Słownik fotograficzny Digiphoto”, Tomaszem Topą zajmującym się tematem nowych technologii oraz gadżetów, Mariuszem Giżyńskim, Mistrzem Polski w biegach przełajowych i półmaratonie i wicemistrzem kraju w maratonie, opisującym na blogu swoją pasję – bieganie, oraz Maciejem Budzichem prowadzącym blog Mediafun.