M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Dialog rozpoczyna opóźniony drugi etap ogólnopolskiego launchu

Serwis Dzienny | 5 maja 2004, 00:00

Telefonia Dialog rozpoczyna ogólnopolską kampanię wizerunkowo-sprzedażową. Layouty firmy zobaczyć już można na nośnikach outdoorowych. Jak zapowiada Marta Pietranik, w najbliższym...

Telefonia Dialog rozpoczyna ogólnopolską kampanię wizerunkowo-sprzedażową. Layouty firmy zobaczyć już można na nośnikach outdoorowych. Jak zapowiada Marta Pietranik, w najbliższym czasie kampania obejmie wiele mediów, jednak w tym momencie firma nie chce jeszcze ujawniać szczegółów tych działań. Kampania została przygotowana przez agencje reklamowe Tuba i Maxx Arpp, które Dialog wybrał w rozstrzygniętym w kwietniu przetargu. Zaproszona była do niego m.in. także agencja Yapan, która wcześniej przygotowywała prowadzoną w okresie grudzień-luty kampanię wizerunkową Dialogu - pierwszą kampanię o charakterze ogólnopolskim tego operatora (Yapan wygrała przetarg Dialogu w październiku ub.r.). Obecna kampania mimo zmiany agencji ma kontynuować najważniejsze założenia strategiczne wykorzystane przy ogólnopolskim launchu operatora. "Podstawowe założenia się nie zmieniły - mówi Marta Pietranik. - Chcemy się wyróżniać pośród konkurentów, pozycjonując się jako lider jakości. Będziemy też nadal przypominać, że jesteśmy operatorem ogólnopolskim". Kampania będzie miała charakter wizerunkowy, jednak "w tle" prezentowany będzie produkt, m.in. ogólnopolski prefiks Dialogu 1011. Należąca do koncernu KGHM Telefonia Dialog jest największym niezależnym operatorem telefonii stacjonarnej w Polsce, ma w tym momencie ponad 410 tys. abonentów, działa od 1998 r., do tej pory lokalnie, na terenach dziewięciu byłych województw. W 2003 r. odnotowała 391 mln zł przychodów z działalności operacyjnej. (MG)

Czytaj więcej na temat: , , , , ,