Kraj

Euro RSCG 4D przygotowała promocję SMS nowej odmiany Rexony

Agencja marketing services Euro RSCG 4D przygotowała promocję konsumencką opartą na technologii SMS dla nowej odmiany ActivReserve dezodorantów Rexona firmy...

Agencja marketing services Euro RSCG 4D przygotowała promocję konsumencką opartą na technologii SMS dla nowej odmiany ActivReserve dezodorantów Rexona firmy Unilever. W opakowaniach produktu znajdują się unikatowe kody. Konsumenci, którzy chcą mieć szanse na wygranie nagrody, muszą je wysłać pod specjalny numer SMS. Nagrodami są zegarki Timex, skutery Piaggio i samochód Citroen C3. Celem akcji jest budowanie świadomości nowej odmiany produktu i zwiększenie sprzedaży. O promocji informują m.in. materiały POS. Akcja będzie trwać od 1 maja do 31 lipca. Przy przygotowaniu projektu współpracowała agencja marketingu mobilnego MobiJoy!. (TW)