Kraj

Nowa platforma zwiększająca efektywność kampanii

InClick ma umożliwiać tworzenie precyzyjnie dostosowanych kampanii.

Ruszył InClick – narzędzie do zlecania określonych zadań marketingowych. Ma on służyć szybszemu i efektywniejszemu zlecaniu drobnych zadań takich jak: testowanie produktów, wystawienie ocen i komentarzy czy  wzięcie udziału we flash mobie. Bazę użytkowników stanowią młodzi ludzie w wieku 16-26 lat, którzy zostali zweryfikowani za pomocą zeskanowanej legitymacji studenckiej bądź uczniowskiej – co daje pewność, że są to prawdziwe osoby.

Serwis ma umożliwiać tworzenie precyzyjnie dostosowanych kampanii, według takich cech zleceniobiorców jak zainteresowania, umiejętności czy lokalizacja. Efekty działań są dostępne na bieżąco, a poprzez zaangażowanie dużej liczby użytkowników możliwe jest szybkie uzyskanie odpowiednich rezultatów.

Zleceniodawca tworzy zadanie, np. wystawienie recenzji na temat jego produktu, następnie dostosowuje wytyczne co do jakości jego wykonania oraz cech zleceniobiorców. Dzięki możliwości zdefiniowania takich parametrów, InClick pozwala dotrzeć do wąsko sprofilowanych grup i osób. Użytkownicy za każde wykonane zlecenie otrzymują punkty, które przeliczane są na złotówki i następnie przelewane na ich konta.

Usługa, której pomysłodawcą jest Mariusz Jasiński, kierowana jest głównie do agencji marketingowych, domów mediowych, korporacji, firm badawczych, e-biznesów, producentów i sprzedawców produktów oraz usług.