Kraj

Tymbark debiutuje z nowymi smakami

Na letni sezon Maspex wprowadza dwa nowe warianty smakowe napojów Tymbark i rusza z kampanią. Producent notuje rekordowy wzrost ilościowy.

 

Tymbark debiutuje z nowymi smakami

Maspex wprowadza na rynek dwa nowe smaki napojów Tymbark. Obok smaku jabłko-mięta marketer wprowadził także warianty cytryna z miętą oraz malinę z miętą. Wprowadzenie nowych produktów wsparte jest outdoorową kampanią reklamową, która obejmie największe miasta Polski. Materiały kreatywne marketer przygotował we własnym zakresie. Planowaniem i zakupem mediów zajął się ZOG.
 
Według danych własnych firmy Maspex odnotował w ciągu pierwszych czterech miesięcy br. rekordowy wzrost ilościowy. Jak podaje producent, jego udziały ilościowe w rynku soków, nektarów i napojów wzrosły o 3,7 pkt proc. i wynoszą 50 proc. (Tymbark, Kubuś, Caprio, Life), a pozostałych: Hortex – 15,4 proc., Agros-Nova – 11,5 proc., pozostali – 23,1 proc. (dane I-IV 2012, bez private label, źródło ACNielsen). Pod względem wartościowym udziały kształtują się odpowiednio: Maspex (Tymbark, Kubuś, Caprio, Life) – 46 proc., wzrost o 0,5 pkt proc., Hortex – 13,9 proc., Agros Nova – 11,4 proc., pozostali – 28,7 proc.