Kraj

Ruszyła ogólnopolska kampania reklamowa wody Białowieski Zdrój

Główną ideą kampanii nowego produktu Hoop Polska jest dążenie do spokoju i wyciszenia.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FGogW5p9PcRM%26feature%3Dplcp%22%7D
Hasło “Jestem wodą” ma wskazywać na potrzebę odkrycia siebie i zrozumienia, że jesteśmy częścią niezmiennej przyrody – źródła spokoju.

Kampania adresowana jest do kobiet jako grupy szczególnie zainteresowanej zdrowym i harmonijnym stylem życia. Kampania telewizyjna potrwa do połowy sierpnia, a spot będzie emitowany w TVN, Polsacie i kilkudziesięciu kanałach tematycznych.

Dla produktu prowadzone są działania w Facebooku, na miejskich citylightach, wsparcie stanowi strona www.bialowieski-zdroj.pl. W planach są także działania ambientowe.

Za strategię komunikacyjną i kreację odpowiada Schulz Brand Friendly. Spot produkuje Alvernia Studios. Za zakup i planowanie mediów odpowiada dom mediowy MPG, a działania w internecie producent powierzył agencjom OS3 i Ostryga.