Kraj

Rozpoczęła się kampania Radler Warka [wideo]

Grupa Żywiec wystartowała z komunikacją marki będącej połączeniem piwa i lemoniady.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F5LL-E8O6s2M%22%7D
Grupa Żywiec rozpoczyna kampanię reklamową dla nowego piwa ze swojego portfolio – Radler Warka. Miks piwa i lemoniady pojawi się w telewizji i mediach cyfrowych.

W telewizji pojawił się 30-sekundowy spot reklamowy Radler Warka, nad którego realizacją czuwała agencja strategiczna Just, a za produkcję odpowiedzialny był dom produkcyjny Film Produkcja. Emisja została zaplanowana w kanałach ogólnopolskich oraz w wybranych stacjach tematycznych. Kampania telewizyjna będzie prowadzona równolegle z przygotowanymi przez agencję HyperCrew działaniami interactive.

Media zostały zaplanowane i kupione przez Macroscope OMD.