Kraj

Euro RSCG Warsaw przygotowała kampanię napojów Life Active

Należący do grupy Maspex Wadowice producent soków i napojów Tymbark SA rozpoczął w telewizji nową kampanię reklamową owocowych napojów energetycznych...

Należący do grupy Maspex Wadowice producent soków i napojów Tymbark SA rozpoczął w telewizji nową kampanię reklamową owocowych napojów energetycznych Life Active. Spoty emitowane są w TVP, Polsacie i TVN-ie. Strategię i kreację przygotowała agencja reklamowa Euro RSCG Warsaw, natomiast planowanie i zakup mediów zrealizował dom mediowy Initiative Warszawa. Na filmie reklamowym widzimy, jak spotyka się dwóch chłopców, wymieniają gesty powitania, piją napój Tymbark Life i w pewnym momencie powitanie przechodzi w rozbudowany rytuał i zaczyna przypominać efektowną capoeirę. Głównym celem kampanii jest zaintrygowanie konsumenta produktem, podkreślenie jego cech, a zwłaszcza zawartości guarany – to zostało także silniej wyeksponowane na opakowaniach, które zostały lekko zmienione. Linię napojów Life Active, które kierowane są do młodych konsumentów (17-25 lat, mieszkańcy średnich i większych miast, głównie uczniowie i studenci, prowadzący aktywny tryb życia), Tymbark wprowadził we wrześniu ub.r. Motyw reklamowy obecnej kampanii był wykorzystany również poprzednio w kampanii launchowej. Linia składa się z czterech wariantów: Active red orange (czerwona pomarańcza, wiśnia, limonka), Active red grapefruit (czerwony grejpfrut, winogrona, jabłko), Active orange (pomarańcza, ananas, limonka) i Active lemon (pomarańcza, cytryna, limonka). Produkty są pozycjonowane jako napoje energetyczne i dlatego producent podkreśla unikalną zawartość kofeiny z guarany (mającej działanie pobudzające) – jedna butelka 0,33 l napoju zawiera ok. 40 mg kofeiny – mniej więcej tyle co filiżanka kawy. (MB)