Kraj

Podwodna promocja Nudli Knorra

Na internautów czekają wodoodporne gadżety, a także wycieczka na Karaiby.

Podwodna promocja Nudli Knorra
Ruszyła wakacyjna promocja konsumencka Nudli Knorra w podwodnej stylistyce. Na potrzeby nowej promocji na profilu Nudli Knorra w portalu Facebook została uruchomiona specjalna aplikacja w formie gry konkursowej “Podwodny wąż”. Zagrać mogą ci fani, którzy zakupią przynajmniej jedno opakowanie Nudli Knorra, zachowają paragon i polubią profil marki.

Codziennie trzech graczy z najlepszymi wynikami będzie wygrywać m.in. odtwarzacze mp3 do słuchania muzyki pod wodą, wodoszczelny aparat oraz wodoodporny zegarek. Natomiast ci, którzy odpowiedzą na dodatkowe pytanie, mają szansę na nagrodę główną, czyli wyjazd na Karaiby.

Promocja trwa do 31 lipca br. Będzie wspierana w radiu, telewizji, internecie, a także za pośrednictwem materiałów POS oraz narzędzi outdoorowych. Podczas Heineken Open’er Festival 2012 odbędzie się również sampling Nudli Knorra.

Za mechanikę, pomysł, kreację odpowiada IQ Marketing. Media zaplanował i kupił PHD Media Direction.