Carlsberg Polska wystartował z nową kampanią reklamową związaną z tegorocznym Przystankiem Woodstock, którego Carlsberg jest oficjalnym sponsorem. W spocie reklamowym pojawia się Jurek Owsiak, inicjator tego festiwalu.
Na stronie Carlsberg.pl można wziąć udział w specjalnie przygotowanym konkursie. Po kliknięciu w link użytkownik przenoszony jest do aplikacji w Facebooku, gdzie może wybrać dwie opcje. Pierwsza z nich polega na przesłaniu własnej wersji melodii Carlsberga, a nagrodą dla zwycięzcy jest gitara i występ na scenie głównej Przystanku Woodstock. Wybierając drugą opcję, użytkownik może zostać menedżerem artysty. Musi on wybrać konkretną osobę i wypromować ją. Zwycięzca otrzyma 1 tys. dol., nagrodami są także tablety Samsung Galaxy Tab 2.
Kreację kampanii przygotowała agencja Saatchi & Saatchi. Za planowanie i zakup mediów dla Carlsberg Polska odpowiada dom mediowy PHD Media Direction.