Kraj

Marka Lech Premium została sponsorem rozgrywek beach soccera

Kompania Piwowarska SA (KP SA) i jej marka piwa Lech zostały tytularnym sponsorem polskich rozgrywek beach soccera - plażowej piłki...

Kompania Piwowarska SA (KP SA) i jej marka piwa Lech zostały tytularnym sponsorem polskich rozgrywek beach soccera – plażowej piłki nożnej. Umowa sponsorska została zawarta na trzy lata. Na mocy kontraktu marka Lech będzie jedynym branżowym sponsorem mistrzostw Polski Lech Beach Soccer oraz rozgrywek Pucharu Polski Lech Beach Soccer. Jak powiedział Bartosz Dobrzyński, specjalista ds. sponsoringu sportowego w KP SA, marka Lech angażuje się przede wszystkim w sponsoring piłki nożnej, a latem w tej dyscyplinie panuje zastój. Dlatego też firma zdecydowała się na sponsoring beach soccera. W trakcie imprez będą organizowane m.in. konkursy oraz promocja piwa. Logo marki piwa pojawi się także na koszulkach zawodników. Browar planuje również działania reklamowe, jednak ich szczegółów na razie nie ujawnia. Zdaniem Dobrzyńskiego działania sponsoringowe Lecha będą się skupiać przede wszystkim na mistrzostwach Europy w piłce nożnej Euro 2004 oraz igrzyskach olimpijskich Ateny 2004. W ramach tegorocznych rozgrywek beach soccera odbędzie się sześć imprez: w Ustce, Darłowie, Kołobrzegu Dziwnowie, Mrzeżynie oraz w Gdyni. Organizatorzy turnieju zamierzają prowadzić takie imprezy również w dużych miastach Polski. Marka Lech jest również sponsorem m.in. piłkarskich klubów Wisła Kraków, Wisła Płock, Górnik Łęczna i Lech Poznań. (JD)