Kraj

Procter & Gamble pokazał spot "Kids"

Premiera filmu odbyła się w internecie. Spot wejdzie do TV w dniu ceremonii otwarcia igrzysk olimpijskich.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F2eYpkHKS45k%26feature%3Dplayer_embedded%22%7D
Procter & Gamble zaprezentował dzisiaj reklamę “Kids”, drugą obok “Best Job” produkcję reklamową w ramach globalnej kampanii P&G “Dziękuję ci, mamo!”. Spot “Kids” zadebiutował w światowym internecie przed premierą telewizyjną zaplanowaną na ceremonię otwarcia igrzysk olimpijskich.

W Polsce kampania będzie emitowana w trakcie igrzysk w ogólnopolskiej telewizji oraz internecie. Za adaptację na polski rynek odpowiada Tag Worldwide. Media zaplanuje i kupi MediaCom Warszawa. Spot wyreżyserował Daniel Kleinman.