Kraj

BPN Poland zastąpi BrandConnection

W ramach IPG powstaje nowa sieć domów mediowych Brand Programming Network.

IPG uruchamia nową międzynarodową sieć domów mediowych Brand Programming Network. Polska agencja powstaje na bazie BrandConnection i będzie kierowana przez Artura Brandysiewicza, obecnego dyrektora. BPN dołączy do takich domów mediowych IPG, jak: Initiative, Universal McCann i U2 Media.

Jak tłumaczą przedstawiciele agencji BPN Poland, zmiany zachodzące na rynku mediów oraz ciągle rosnące natężenie treści w coraz większej liczbie kanałów komunikacji powodują, że decyzje dotyczące zarządzania
marką wymagają nie tylko intensywniejszej uwagi niż do tej pory, ale także spojrzenia na te kwestie
w inny niż dotychczas sposób. Powinny one w większym stopniu uwzględniać wpływ mediów społecznościowych, ich relacje z klasycznymi kanałami ATL-owymi oraz szybkość zmian zachodzących wśród konsumentów.
BPN ma obecnie biura w 13 krajach.