Kraj

Kamila Kownacka digital directorem OMD

Kolejny awans w grupie mediowej.

Kamila Kownacka digital directorem OMD
Kamila Kownacka, dotychczasowy group account director, awansowała na stanowisko digital directora. Będzie odpowiedzialna za rozwój oferty SEM, SEO i performance. Tym samym Kownacka zajmie się rozwojem działu odpowiedzialnego za przygotowanie oferty dla klientów domów mediowych: OMD, PHD, Easymedia, oraz klientów zewnętrznych. Kownacką na stanowisku group account directora zastąpiła Anna Sękowska, o czym pisaliśmy w MMP24 z dnia 13 lipca br.

Przypomnijmy, że w ramach struktur domów mediowych OMD, PHD oraz Easymedia za kampanię przeprowadzone przy udziale technologii RTB odpowiada Arkadiusz Miegoń, display marketplace director, oraz Michał Daniluk, który – będąc członkiem zarządu ds. nowych mediów – jest odpowiedzialny również za popularyzację i rozwój technologii RTB audience targeting.

Wspólny dział internetowy OMD, PHD i Easymedia jest jednostką specjalistyczną wspierającą działania zespołów operacyjnych. Kampanie typu display są planowane w ramach multimedialnych zespołów operacyjnych od 2007 roku.

Kamila Kownacka z OMD jest związana od początku kariery zawodowej. Przygodę w mediach rozpoczęła w 2005 roku.