Kraj

Proama podnosi prognozy

Po niespełna pół roku firma ubezpieczeniowa sprzedała już 100 tys. polis.

Polski oddział francuskiej firmy ubezpieczeniowej Groupama, działającej u nas pod marką Proama, w ciągu niespełna pół roku sprzedał już 100 tys. polis ubezpieczeniowych.

– To znacznie lepsze wyniki niż zakładane prognozy. Przewidujemy, że przy takiej dynamice na koniec roku będziemy mieli w portfelu znacznie ponad 200 tys. polis – mówi Bogumił Perzyna, dyrektor sprzedaży Proamy.

W połowie maja br. po przekroczeniu 50 tys. sprzedanych polis firma prognozowała, że na koniec roku znacznie przekroczy 100 tys. Przedstawiciele firmy podkreślają, że na wyniki złożyło się dobre dopasowanie poszczególnych kanałów sprzedaży, a przede wszystkim współpraca z agentami ubezpieczeniowymi

– Proama jest pierwszą na polskim rynku firmą ubezpieczeniową, która w swojej strategii marketingowej zwróciła się z zaproszeniem do współpracy bezpośrednio do agentów oraz eksponuje ich w swojej komunikacji marketingowej. Jest to uznanie dla ich wkładu oraz potencjału w rozwoju biznesu. Obecnie przez agentów generujemy ok. 75 proc. naszej sprzedaży. Dlatego jesteśmy zdeterminowani do inwestowania w ten kanał sprzedaży – mówi Mariusz Kozłowski, dyrektor produktu, aktuariatu i likwidacji szkód w Proamie.

Dobre wyniki operacyjne polskiej Proamy mają dla niej znaczenie, szczególnie że Francuzi z Groupamy od marca szukają chętnego na odkupienie polskiej firmy.