Kraj

Ostryga wspiera Białowieski Zdrój

Media społecznościowe są kluczowe w kampanii tej marki.

Agencja Ostryga (OS3 Group) jest autorem facebookowej gry “Projekt Puszcza” dla wody Białowieski Zdrój (Hoop Polska). Aplikacja jest elementem szerokiej strategii komunikacji w internecie, którą Ostryga opracowała dla nowej marki z portfolio Hoop Polska.

Aplikacja pozwala użytkownikom na tworzenie własnych projektów puszczy. W pierwszym etapie aplikacja ma charakter gry, a w drugim, który rozpocznie się 15 września, wzbogaci ją element rywalizacji o nagrody.

Ostryga odpowiada za realizację komunikacji w obszarze social mediów, prowadzi fan page marki w Facebooku, tworzy aplikacje i przeprowadza kampanie w portalu społecznościowym.

Strategia komunikacji marki Białowieski Zdrój w internecie zakłada kluczową rolę mediów społecznościowych, w tym Facebooka oraz forów dyskusyjnych. Pozostałe elementy strategii działań w sieci realizują OS3 Multimedia i Faster & Better, które wchodzą w skład OS3 Group.

Obsługa Białowieskiego Zdroju jest rozszerzeniem dotychczasowej współpracy OS3 Group z Hoop Polska.