Kraj

Next wspiera fundację Humanity in Action Polska

Agencja prowadzi warsztaty poświęcone procesowi powstania kampanii społecznej.

Podczas tegorocznych wakacji w Warszawie fundacja Humanity in Action Polska już po raz siódmy realizuje międzynarodową akademię praw człowieka i aktywności obywatelskiej. W tegorocznej edycji bierze udział 20 młodych aktywistów i aktywistek działających na rzecz praw człowieka z Polski, Niemiec, Ukrainy i USA. W projekt merytorycznie zaangażowana jest agencja interaktywna Next (Starcom MediaVest Group).

Celem akademii jest inspirowanie młodych ludzi do działania na rzecz praw człowieka i mniejszości. W trakcie programu uczestnicy mają możliwość zarówno zdobycia wiedzy, jak i rozwinięcia umiejętności niezbędnych w pracy na rzecz grup i osób dyskryminowanych.

W tym roku po raz drugi ta część programu została poświęcona zdobywaniu umiejętności tworzenia kampanii społecznych. Uczestnicy projektu pod okiem Marka Dorobisza, dyrektora kreatywnego agencji Next, uczą się, jak skutecznie tworzyć kampanie społeczne, aby za ich pomocą uwrażliwiać ludzi na kwestie dyskryminacji mniejszości oraz na przykłady naruszania praw człowieka w społeczeństwach demokratycznych. Warsztaty są poświęcone całemu procesowi powstania kampanii społecznej – od powstania briefu do wymyślenia kreacji.