Kraj

Miesięcznik "Super Linia" od czerwca w nowocześniejszym layoucie

"Super Linia", miesięcznik wydawnictwa Media Express, wydawcy dziennika "Super Express", w czerwcu zmieni layout. Magazyn ma stać się bardziej nowoczesny,...

“Super Linia”, miesięcznik wydawnictwa Media Express, wydawcy dziennika “Super Express”, w czerwcu zmieni layout. Magazyn ma stać się bardziej nowoczesny, jednolity stylowo, bardziej kobiecy. Autorką nowej szaty graficznej jest Anna Leman-Gostyńska. “Super Linia” poświęcona jest zdrowemu stylowi życia i odchudzaniu. Ukazuje się od10 lat. Jest inicjatorem i patronem wielu przedsięwzięć, jak Kluby Puszystych, korespondencyjny Klub Dziewcząt, Bank Pomocy AB dla osób chorych na bulimię i anoreksję, akcja “Szczupłe dziecko, szczupła mama”, coroczny konkurs “Chudnij z nami”. Średnia sprzedaż “Super Linii” w 2003 r. wyniosła nieco ponad 60 tys. egzemplarzy (wg wydawcy, na podstawie ZKDP). Według danych PBC General, SMG/KRC Millward Brown Co., czytelnictwo “Super Linii” wśród kobiet przez pierwsze trzy miesiące br. wyniosło 1,05 proc. (wskaźnik CCS). (JD, KP)