M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kultowe amerykańskie czapki wkrótce w Polsce

Beata Goczał | 23 lipca 2012, 06:00

MIG rozpoczyna współpracę z New Era.

New Era, amerykański producent czapek rozpoczyna współpracę z nowym dostawcą w Polsce. Od grudnia wyłącznym dystrybutorem słynnych fullcapów i snapbacków wywodzących się z najlepszej ligi bejsbolowej na świecie będzie Marketing Investment Group – właściciel m.in. salonów Sizeer, Timberland i Umbro.

MIG planuje dystrybucję produktów New Era zarówno we własnych sklepach, jak i zakłada współpracę z klientami hurtowymi na szeroką skalę.

Historia marki sięga lat 20. ubiegłego wieku.  Pierwszy model czapki zadebiutował w 1934 r. podczas meczu bejsbolowego w USA – założyła ją drużyna Cleveland Indians. New Era przez lata budowała swoją pozycję.  W 1980 roku została stworzona kultowa dziś diamentowa kolekcja czapek – 59FIFTY Cap, która święci triumfy na całym świecie i cieszy się niesłabnącą popularnością wśród klientów.

-  Od dwóch lat New Era forsuje nową strategię pod hasłem "Fly our own flag", która wspiera indywidualność i oryginalność każdego, kto zakłada czapkę tej marki – mówi Dawid Dobija, brand manager marki Newa Era ze strony MIG. – Oprócz tradycyjnych kolekcji z sygnaturami poszczególnych klubów sportowych każdy może zaprojektować swoją własną czapkę lub wybrać coś z kolekcji Fun lub Lifestyle.

Na całym świecie ambasadorami marki są największe gwiazdy ze świata sportu i show-biznesu. Od lat wielkim fanem czapek New Era jest Spike Lee, a także David Beckham, Jay Z, Darren Bent, Jennifer Lopez, Rihanna, Lewis Hamilton i wielu innych.

Czapki, a także akcesoria i konfekcja New Era będą dostępne w wybranych salonach Sizeer oraz na e-sizeer.com. Ponadto Marketing Investment Group zakłada szeroką współpracę z klientami hurtowymi posiadającymi sklepy typu skate shop, rap shop oraz sklepy lifestyle' owe. W tych źródłach produkty z najnowszej kolekcji będą dostępne już w grudniu 2012 roku. Showroom z produktami marki znajduje się w siedzibie MIG w Krakowie.

 Marketing Investment Group jest właścicielem wszystkich salonów Sizeer, 50 style, Symbiosis oraz wyłącznym dystrybutorem marek Timberland, Umbro, linii obuwniczej Lacoste w Polsce, Mizuno, Confront, Feewear oraz centrum zaopatrzenia klubów sportowych Pro-Game.

 

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , ,