Kraj

SAR protestuje przeciwko polityce "Gazety Wyborczej"

Przedstawiciele największych domów mediowych, skupionych w Klubie Medialnym działającym w ramach Stowarzyszenia Agencji Reklamowych w Polsce, protestują przeciwko nowym zasadom...

Przedstawiciele największych domów mediowych, skupionych w Klubie Medialnym działającym w ramach Stowarzyszenia Agencji Reklamowych w Polsce, protestują przeciwko nowym zasadom polityki reklamowej “Gazety Wyborczej”. Chodzi o ogłoszone niedawno reguły udzielania rabatów, które zdaniem mediowców godzą bezpośrednio w interesy domów mediowych i agencji reklamowych. Delegacja stowarzyszenia zamierza spotkać się w tej sprawie z przedstawicielami Agory SA, wydawcy dziennika. Klub Medialny SAR chce przekonać ich do cofnięcia zmian w polityce sprzedaży powierzchni reklamowej. W ramach SAR ma powstać także komitet techniczny, który w sprawach ogólnych, takich jak standardy techniczne, kierunki rozwoju itp., reprezentować będzie branżę reklamową w kontaktach z firmami oferującymi badania telemetryczne. Celem prac komitetu ma być doprowadzenie do połączenia obu istniejących obecnie paneli telemetrycznych (AGB i OBOP). (JP)