M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Villeroy & Boch we wspólnej promocji z Samsungiem

Beata Goczał | 24 lipca 2012, 06:00

Zakup lodówek premiowany porcelaną.

Ruszyła promocja konsumencka "Słoń przynosi szczęście i porcelanę”, w której na nabywców najnowszych lodówek Samsung Grand czekają zestawy filiżanek New Wave Villeroy & Boch.

Promocja jest częścią kampanii "Jak zmieścić słonia w lodówce?” i powstała w wyniku współpracy obu firm. Realizowana jest od 9 lipca br. i będzie obecna w czasie wakacji w następujących kanałach komunikacji: ATL, BTL, online, ambient i PR.

Działania ATL obejmują również kampanię prasową. Reklamy pojawią się w lipcu i sierpniu w magazynach lifestyle dla kobiet, w prasie wnętrzarskiej i opiniotwórczej (m.in.: "Twój Styl", "Gala", "Viva!", "Dom & Wnętrze", "Newsweek"), kampania online realizowana będzie zaś w jednym z największych portali informacyjnych, porównywarkach cenowych oraz w wyszukiwarce Google.

W promocji konsumenckiej pierwsze 1000 osób, które kupi dowolny model lodówki Grand firmy Samsung, otrzyma zestaw filiżanek dla dwojga z kolekcji New Wave. Dodatkowo do wygrania jest 10 serwisów obiadowych dla 6 osób o wartości 2800 zł.

Autorem promocji jest Data Solutions. Za kampanię oraz działania niestandardowe odpowiedzialna jest agencja Cheil Polska. Media na potrzeby akcji zaplanował i zakupił dom mediowy Starcom.

 

 

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , ,