Kraj

Allegro promuje mobilne zakupy

Największy polski serwis aukcyjny rozpoczyna kampanię promocyjną aplikacji na smartfony pod hasłem "Łatwa do ściągnięcia, prosta do ogarnięcia".

Kampania zachęcająca do pobrania aplikacji pojawi się w serwisach Interia.pl, Gazeta.pl, Wp.pl, stronach TVN, w kanałach GG, a także na mobilnych stronach wybranych portali. Na użytkowników Facebooka czeka natomiast konkurs – zadanie polega na zrobieniu zdjęcia, które pokazuje, w jakim miejscu korzysta się z mobilnego Allegro. W sieci obejrzeć można także spot towarzyszący kampanii.

Reklamy będą eksponowane również w przestrzeni miejskiej, wykorzystując miejskie środki transportu – 1025 autobusów pojawi się na ulicach Warszawy, Trójmiasta, Szczecina, Krakowa, Łodzi, Wrocławia, Poznania i miast Górnośląskiego Okręgu Przemysłowego. W autobusach w Warszawie i Poznaniu pasażerowie dzięki Allegro będą mogli skorzystać z darmowego WiFi.