Kraj

Jutrzenka ruszyła z promocją wafli Familijnych

Akcja ma zwiększyć rotację produktów na półce.

Jutrzenka Colian rozpoczęła promocję konsumencką marki wafli Familijne, pod hasłem “Świat Familijnych wakacji”. Akcja o zasięgu ogólnopolskim potrwa do 30 września br. Aby wziąć w niej udział, wystarczy nabyć dowolny produkt marki Familijne, zachować dowód zakupu i w ciągu tygodnia wysłać zabawne zdjęcie rodziny z zabawnym opisem.

Promocja ma na celu zwiększenie rotacji produktów marki Familijne na półce. Otrzymała silne wsparcie medialne oraz w punktach sprzedaży, gdzie będą umieszczane materiały POS – owijki paletowe, shelfstoppery, wobblery, plakaty i ulotki.

Informacje o promocji pojawią się w wybranych tytułach prasy kobiecej oraz TV-guide’ach. Konsumenci dowiedzą się o akcji także dzięki intensywnej kampanii promocyjnej w internecie oraz ze spotów w największych rozgłośniach radiowych: RMF FM, Radiu Zet oraz Radiu Eska.

Agencja odpowiedzialna z kompleksową obsługę (w tym kreację) to Soho Square, media do kampanii zaplanował i kupił dom mediowy Universal McCann.