Kraj

House przygotowuje antypokaz kolekcji o prowokacyjnym charakterze

Artman SA, producent odzieży marki House, rozpoczyna drugi etap kampanii internetowej. Pierwszy etap działań w tym medium miał miejsce w...

Artman SA, producent odzieży marki House, rozpoczyna drugi etap kampanii internetowej. Pierwszy etap działań w tym medium miał miejsce w kwietniu br. Ich podstawą był konkurs dla internautów, w którym mogli wygrywać ubrania marki House. Konkurs promowany był bannerami w najpopularniejszych site’ach: Interii, Onecie, Wirtualnej Polsce, Gadu-Gadu, Tlen.pl, a także w serwisach O2.pl i Sciaga.pl. Hasło kampanii nawiązywało do święta 3 Maja: “Zanosi się na rewolucję – Housener obala konstytucję”. Po kliknięciu na banner z tym hasłem internauci byli przenoszeni na witrynę www.house.pl, gdzie znajdą konkurs i wyjaśnienie, kim jest Housener (“nosiciel House’a”). Na stronie umieszczone były trzy pierwsze prawa Konstytucji Housenera (m.in. “Nie pożądaj ubioru bliźniego swego, załóż coś lepszego!”), zadaniem konkursowym było wymyślanie kolejnych. Obecny etap kampanii polega na wyborze premiera. Tekst na bannerach reklamowych to: “Afera!!! Housener wybiera premiera!!! Kliknij Belkę…” (kampania obejmuje podobne spektrum serwisów jak w pierwszym etapie, dodatkowo przeprowadzony zostanie mailing do użytkowników zarejestrowanych na stronie www.house.pl). Jednocześnie prowadzony będzie nowy konkurs, w którym internauci zgłaszać będą swoje propozycje premierów. Artman kończy też przygotowania do eventu. W najbliższą środę odbędzie się w Warszawie pokaz kolekcji House. “Będzie on miał charakter efektownego performance opierającego się na działaniach plastyczno-parateatralnych, nie będzie klasycznym pokazem mody – zapowiada Renata Stanasiuk, dyrektor marketingu firmy. – Będzie raczej antypokazem oddającym charakter marki i prowokacyjny klimat najnowszej kolekcji House Latino Bandito”. Wszystkie te działania prowadzone są w ramach promowania wiosennej kolekcji ubrań House. Do czerwca wspierane będą kampanią prasową obejmującą m.in. tytuły: “Twój Styl Trendy”, “Twój Styl Look”, “Aktivist”, “Aktivist Exclusiv”, “Cafe”, “Fluid”, “Cosmopolitan”, “Elle”, “Marie Claire”, “Laif” i “Dzień dobry – Kill Bill”. Artman SA chce wejść w najbliższym czasie na GPW, jeszcze w maju br. przeprowadzi publiczną emisję. Jak mówi Renata Stanasiuk, spółka nie planuje specjalnej kampanii w związku z tym wydarzeniem. (MG)