Kraj

Horodyńska, Skrzynecka i Jusis w reklamach marki Evra

Firma farmaceutyczna Janssen-Cilag Polska rozpoczęła kampanię reklamową wspierającą wprowadzenie na rynek marki Evra (plaster antykoncepcyjny). Działania potrwają do końca roku....

Firma farmaceutyczna Janssen-Cilag Polska rozpoczęła kampanię reklamową wspierającą wprowadzenie na rynek marki Evra (plaster antykoncepcyjny). Działania potrwają do końca roku. Na razie obejmują tytuły prasy kobiecej (m.in. “Elle”, “Twój Styl”, “Gala”, Claudia”), ale prawdopodobnie ich zasięg zostanie poszerzony o działania eventowe. W reklamach zostały wykorzystane layouty z wizerunkami trzech “celebrities”: Joanny Horodyńskiej, Katarzyny Skrzyneckiej i Reni Jusis. Za opracowanie pierwszych reklam odpowiedzialna jest wybrana w drodze przetargu agencja Headlines Brand & Corporate Communication, ale prawdopodobnie dalszą kampanię poprowadzi od strony ATL inna agencja reklmowa, która jeszcze nie została wybrana (przetarg rozpoczął się latem ub.r., zaproszono ponad 20 agencji reklamowych, ostatecznie został zawieszony pod koniec ub.r.). Headlines jest odpowiedzialna za obsługę public relations Evry, a także m.in. za media relations w prasie (działy zdrowotne i lifestyle’owe pism), uruchomi też biuro prasowe Evry. Umowa pomiędzy Janssen-Cilag a Headlines została zawarta do końca br. Zdjęcia do reklam wykonał Marcin Tyszka. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Initiative Warszawa. (AMS)