Kraj

Nowa kampania Voltaren Express Forte

Marka prowadzi działania pod hasłem "Najszybszy w mieście".

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FJ91VecAtA1A%26hd%3D1%26t%3D54s%22%7D
“Najszybszy w mieście” to internetowa odsłona kampanii wprowadzającej na rynek markę Voltaren Express Forte firmy Novartis, lek na bóle  mięśni i pleców, którego najważniejszą cechą jest szybkość działania. Specjalny spot emitowany w YouTube zaprasza do wzięcia udziału w interaktywnej grze oraz w konkursie na stronie www.najszybszywmiescie.pl.

Gra łączy świat rzeczywisty z wirtualnym. Jej planszą jest mapa Warszawy, po której poruszają się punkty będące odpowiednikami prawdziwych kurierów rowerowych zaopatrzonych w nadajniki GPS. Zadaniem gracza jest dogonienie jak największej liczby kurierów.

Film promowany jest w YouTube oraz poprzez współpracę z wybranymi blogami. Gra i konkurs wspierane są  kampanią bannerową.

Media zaplanował dom mediowy Starlink. Kampanię przygotowała agencja Wundermann.