Kraj

Rexona Linen Dry - nowa akcja reklamowa

Niestandardowa realizacja działu akcji specjalnych Wirtualnej Polski dla Unilevera.

Dezodorant Rexona Linen Dry powstał z myślą o aktywnych, młodych kobietach. Na potrzeby akcji promocyjnej zrealizowano niestandardowe wideo, które pokazuje, że produkt działa przez całą dobę. W zależności od pory dnia na stronach Wirtualnej Polski prezentowane są odpowiednie części filmu. Oglądając kolejne scenki, internautka przekonuje się, że nawet po niezwykle aktywnym i napiętym dniu kobieta może czuć się bezpiecznie i komfortowo, ponieważ reklamowany antyperspirant Rexona Linen Dry gwarantuje najlepszą ochronę przed nieprzyjemnym zapachem.

Wszystkie sceny filmu zostały nagrane w ciągu jednego dnia w Warszawie, m.in. w biurze Wirtualnej Polski. Kampanię zaplanował i kupił dom mediowy PHD Media Direction. Działania promocyjne zostały zrealizowane przez dział akcji specjalnych Wirtualnej Polski.