Kraj

Lidl oficjalnie rusza ze swoją kampanią

Akcja "Pascal kontra Okrasa" to wielotygodniowy, ogólnopolski projekt kulinarny.

Lidl oficjalnie rusza ze swoją kampanią
Projekt zainicjowała sieć sklepów Lidl multikanałową serią reklam teaserowych, które zapowiadały pojedynek dwóch kucharzy. Okrasa i Brodnicki zostali twarzami największej dotychczas ogólnopolskiej akcji kulinarnej, która ma na celu skłonienie Polaków do gotowania w domu. Lidl deklaruje, że dostarczy konsumentom niezbędnych produktów w sieci swoich sklepów. 

Akcja została zainicjowana na podstawie wyników badań wykonanych przez Homo Homini na zlecenie Lidla, które mówią, że zdecydowana większość Polaków wierzy, że domowe posiłki są zdrowsze i tańsze. Głównym założeniem projektu jest edukacja i przekonanie konsumentów, że gotowanie nie jest elitarną sztuką, ale umiejętnością, którą zdobyć może każdy.

Co tydzień przez 52 tygodnie Pascal i Okrasa będą promować dwa konkurencyjne dania, które widzowie i czytelnicy będą mogli przygotować u siebie w domu, zaopatrując się w składniki dostępne w sklepach sieci Lidl. Przepisy będą dostępne na dedykowanej stronie internetowej, równolegle w telewizji będą emitowane co tydzień nowe odsłony spotów prezentujące potyczki słowne między kucharzami.

Pierwsze reklamy teaserowe pojawiły się w radiu, na billboardach i w telewizji 16 lipca. Ostatni teaser był wyemitowany 29 lipca, a 30 lipca rusza pierwsza odsłona spotu telewizyjnego w Polsacie. Billboardy na ulicach miast będą widoczne jeszcze przez dwa tygodnie.

Za strategię i kreację działań ATL-owych oraz internetowych odpowiada agencja GPD. Jak przekazali przedstawiciele Lidla, firma odpowiada za planowanie i zakup mediów.