Należąca do Agros Novej marka soków Tarczyn została pierwszym sponsorem systemu rowerów miejskich Veturilo, który właśnie wystartował w Warszawie.
Jak twierdzi marketer, ta niekonwencjonalna promocja marki nie tylko zwraca uwagę, ale również dobrze pasuje do charakteru Tarczyna.
Rowery można wypożyczyć po zarejestrowaniu się na stronie www.veturilo.waw.pl, a po użyciu zostawić na dowolnej ze stacji rowerowej.
Tarczyn w najbliższych tygodniach będzie wspierał miejski system rowerowy nie tylko w Warszawie, ale również we Wrocławiu i w Poznaniu.
Dzięki sponsoringowi największej polskiej wypożyczalni rowerów miejskich marka Tarczyn zyskała już dodatkowy rozgłos. Rowery ze znanym od 45 lat logo Tarczyna pojawiły się na licznych zdjęciach w mediach i portalach (np. Gazeta.pl, “Gazeta Wyborcza”, Onet.pl, Tvnwarszawa.pl), jak również w telewizji ogólnopolskiej (TVN24), ilustrując dziennikarskie relacje z inauguracji stołecznego systemu Veturlilo.
Marka Tarczyn jest obecna na polskim rynku od 1967 r. Od kilku lat brand intryguje swoich konsumentów ciekawostkami i trudnymi słowami, które można znaleźć pod zakrętkami produktów tej marki.