M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Od dzisiaj w sprzedaży nowa "Olivia"

Katarzyna Woźniak | 9 sierpnia 2012, 06:00

Wydawca odświeża makietę i za 4 miliony złotych promuje tytuł.

Jak informuje wydawca (Wydawnictwo Bauer), zmiany związane z tytułem mają mieć charakter ewolucyjny: pismo stanie się bardziej poradnikowe, zachowując jednocześnie dotychczasowy layout, klejony grzbiet, lakierowaną okładkę i wizerunek celebrytki na okładce.

Nadal wyróżnikiem pisma pozostaje dział psychologiczny, wspierany komentarzami specjalistów (dział ma największą objętość w segmencie - 24 strony). Rozszerzone i zmienione zostaną działy moda i uroda: mają informować o najnowszych trendach na wybiegach i w drogeriach, prezentować ofertę butików i dawać porady. Segment uroda zwiększa swoją objętość do 19 stron. Działy kuchnia, dom i zdrowie zyskują bardziej poradnikowy charakter, a w każdym numerze prezentowane będą nowe diety. 

Zmienia się również część magazynowa pisma: raport ma prezentować najważniejsze z punktu widzenia targetu pisma zjawiska, przedstawiać komentarze socjologów, psychologów i prezentować prawdziwe historie. Porady dotyczące nastolatków zostały przeniesione do segmentu psychologii.

Relaunch "Olivii" ma wspierać duża kampania reklamowa, za kreację której odpowiada Happy Hours. Przewidywane wydatki na promocję tytułu mają wynosić ok. 4 mln zł do końca roku. Nowy wygląd ma być komunikowany w telewizji (stacje TVP, Polsatu, TVN, Atmedia), w radiu (RMF) i w prasie (m.in. "Twój Styl", "Show", "Tele Tydzień", "Tina", "Życie na Gorąco"). Za zakup mediów odpowiada MEC.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , ,