Kraj

Sebastian Wężyk ma nowe kompetencje w Coca-Coli

Po roku pracy przy projekcie Euro zajmuje się marketingiem produktów light.

 

Sebastian Wężyk objął stanowisko marketing activation managera w Coca-Cola Poland Services. Zarządza m.in.  kategorią napojów light tego marketera, w tym Coke Zero i Coca-Cola Light. Nadzoruje też projekt Coca-Cola Cup.

Od początku 2011 r. Wężyk był w dziale marketingu tej firmy Coca-Cola Football & Euro 2012 managerem. Zajmował się m.in. koordynacją działań i aktywności ATL oraz BTL związanych z Euro 2012, którego marketer był sponsorem. Odpowiadał też w ramach prac nad tym projektem za rozwój opakowań i komunikacji in store. W tym samym czasie zajmował się też działaniami ATL i BTL dla marki Fanta.

Wężyk w Coca-Coli pracuje od 2008 r. Wcześniej był juice brand managerem. Zarządzał całym portfolio marki Cappy.

Pracował też w Agros Novej jako brand manager marki Łowicz oraz w Unilever Polska, gdzie zajmował się marketingiem marek Knorr i Amino.