Kraj

Sobieski wprowadza nową markę drinków alkoholowych Sobieski Impress

Producent i dystrybutor alkoholi firma Sobieski Dystrybucja Sp. z o.o. wprowadza nową markę napojów alkoholowych na bazie wódki w tzw....

Producent i dystrybutor alkoholi firma Sobieski Dystrybucja Sp. z o.o. wprowadza nową markę napojów alkoholowych na bazie wódki w tzw. kategorii RTD (ready to drink) o nazwie Sobieski Impress. Są one produkowane w dwóch wariantach smakowych: Ginger – o smaku imbiru, Cranberry – o smaku żurawiny. Według Katarzyny Liczmańskiej, kierownika rozwoju produktu w Sobieski Dystrybucja, nowy produkt kierowany jest głównie do młodych ludzi w wieku 18-34 lata, aczkolwiek producent nie chce ograniczać grupy odbiorców (liczy, że amatorami tego drinka będą również konsumenci wódki Sobieski). Wprowadzenie Sobieski Impress wspierane będzie działaniami BTL-owymi (głównie w lokalach gastronomicznych – degustacje, animacje sprzedaży), konkursami dla konsumentów oraz działaniami w internecie (ze względu na to, że nowy produkt kierowany jest właśnie do młodych ludzi). Przy wprowadzeniu nowej marki na rynek Sobieski Dystrybucja współpracuje z dwiema agencjami reklamowymi, jednak ich nazw nie ujawniono. Sobieski Impress sprzedawane są w butelkach 250 ml, zawierają 5,5 proc. alkoholu, sugerowana cena detaliczna wynosi 3,60 zł. Do tej pory w kategorii napojów RTD zadebiutowały firmy: Bols (z marką Bols Fusion), Diageo Polska (Smirnoff Ice) oraz Bacardi-Martini Polska (marka Bacardi Breezer). (MB)