M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

"Dzieci mają rację" w kampanii Ministerstwa Środowiska [wideo]

Maciej Florek | 13 sierpnia 2012, 06:00

Kampania o zasięgu ogólnopolskim skierowana jest do mieszkańców wsi i małych miast.

Ministerstwo Środowiska rozpoczyna telewizyjno-radiową kampanię informacyjną, promującą właściwe postępowanie z odpadami. Kampania ma charakter edukacyjno-informacyjny i realizuje dwa główne cele.

Pierwszy z nich to zachęcenie społeczeństwa do właściwego postępowania ze śmieciami powstającymi w gospodarstwach domowych. Drugim celem jest poinformowanie o nowych zasadach gospodarowania odpadami komunalnymi w gminach, które zaczną obowiązywać od lipca 2013 r. Zgodnie z nowymi przepisami mieszkańcy nie będą podpisywać umów na odbiór śmieci, to firma wybrana przez gminę zapewni odbiór i właściwe zagospodarowanie wszystkich odpadów komunalnych.

Kampania o zasięgu ogólnopolskim skierowana jest do mieszkańców wsi i małych miast (do 50 tys. mieszkańców) o wykształceniu średnim i poniżej średniego.

Kampania telewizyjna potrwa do połowy października. Obejmuje emisje spotów 30-, 15- i 5-sek. na antenie stacji TVP1 i 2, Polsat, TVN, a także w pakietach stacji tematycznych TVP, Polsat, TVN i Atmediów. W ramach kampanii wykorzystane zostaną także działania idea placement w programach TVP ("Pytanie na śniadanie", "Kawa czy herbata", "Kocham cię, Polsko", "Familiada") oraz w serialu „Pierwsza miłość” emitowanym w Polsacie.

Uzupełnieniem działań telewizyjnych będzie kampania radiowa, która wystartuje 20 sierpnia. Spoty pojawią się w RMF, Radiu Zet, Programie 1 i 3 oraz w stacjach regionalnych Polskiego Radia, a także w kilkudziesięciu innych stacjach lokalnych i sieciach radiowych (m.in. Eska, RMF Maxxx).

Za koncepcję oraz kreację kampanii odpowiada Instytut Rozwoju Reklamy, za planowanie i zakup mediów – Effective Media.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , ,