Kraj

Kraft wspiera kampanią Łakotki

Działania reklamowe mają umocnić pozycję ciastek po relaunchu.

Kraft Foods Polska rozpoczął kampanię reklamową ciastek Łakotki. Marketer w ub.r. przeprowadził relaunch tej marki. Polegał on na ulepszeniu smaku ciastek i wprowadzeniu nowych ich opakowań oraz nowej wizualizacji logotypu marki.

Jak podaje marketer, Łakotki to jedna z czołowych marek ciastek suchych oraz suchych z dodatkami.

Główną grupę docelową Łakotek stanowią kobiety poszukujące lekkich i kruchych ciasteczek dla siebie i rodziny.

Kampania telewizyjna potrwa do późnej jesieni. Przekaz 30-sekundowych spotów – „Wszyscy jesteśmy Łasuchami”, nawiązuje do charakteru produktu: lekkich i kruchych ciasteczek. Spoty będą emitowane w telewizji publicznej (TVP1, TVP2), komercyjnej (TVN, Polsat, TV4, TV Puls) oraz w kanałach tematycznych (m.in. z portfolio Discovery Networks Central Europe). Za kreację kampanii reklamowej odpowiada agencja Euro RSCG. Za planowanie i zakup mediów – Starcom.

Łakotki są dostępne w sprzedaży w handlu tradycyjnym i w większości sieci handlu nowoczesnego. Oferowane są w ośmiu wariantach.